Rubrik

Äntligen har jag fixat med förflyttningen av matchen.. Så krånglit sådant.. Usch. Men men så är det ibland. Så det är alltså ingen match i helgen vilket i och för sig är skönt, då jag kan vila upp mig istället. Imorgon blir det antagligen lite Ullared med Jocke och han familj, skoj skoj.

Men jut nu är jag så nervös att jag döööör. Och jag tänker inte berätta varför förens jag har gjort det som jag är nervös inför... Spännande!!!



Haha för att liva upp mig själv lite så tittade jag igenom gamla kort.. Haha, här är Charlie efter han blev rakad! Såå ful!




Kommentarer
Postat av: Carin

Jag vet jag vet jag vet :D

2010-11-19 @ 16:54:50
URL: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0