Sena människor

Jag blir helt galen ibland! På den senaste tiden kan jag bli så irriterad på vissa saker. Vi kan ta ett exempel.

Om en föreläsning börjar 10.00 så är man där INNAN 10.00. Idag hade vi en föreläsning och mellan 10.00-10.40 droppade det in folk. Så jävla störande... Jag har lust att skrika åt dom, då stör jag väl mer men ändå! Gah! Det är alltid samma människor också.... Suck. Men det absolut värsta är ju när de vart och köpt kaffe också, då är dom liksom sen och kan ändå med att köpa något så de blir ännu senare... Klart att man är sen någon gång ibland, men då får man faktiskt vänta tills det är paus och smyga in då... Om jag någog gång skulle föreläsa/redovisa ska jag låsa dörren till rummet när klockan är den tid då alla ska vara där och öppna den igen på rasten!

Så det så, nu vet ni det, kom aldrig för sent ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0