Fredag


Igår var jag faktiskt ute och sprang, eller ja, jag gick jättefort så mina ben knappt hann med och sprang så mycket jag orkade (MEr än vad jag trodde att jag skulle orka!).. I slutet av rundan, som tog cirka 1 timma, höll jag på och dö. Benen blev som gele! Men det var härligt iallafall...

Nu sitter jag och äter frukost vid datorn och ser hur det ösregnar fortfarande! Tänkte gå ut med Texas och sedan åka hem till mamma och pappa och rasta deras hund. Måste lämna bilen där också, vilket betyder att jag måste gå i regnet hem.. Blää..

Idag ska jag träffa Karin, hon skulle till Olofstorp och då får man ju passa på att ses! Härlig tjej det där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0