Pojkvänsfri tid

Eftersom Jocke är "bortrest" så får jag ju passa på att njuta av pojkvänsfri tid, trots att det inte är så kul! Men idag har jag hunnit med att fika med 2 av mina bästa vänner; Carin och Maria. Sedan har jag ätit middag framför datorn och jag har spridit kläder över hela lägenheter.. Eler nej, det har jag inte, men det är en typiskt tjejgrej!

Men på kalendern för ikväll står:
- Bada
- Fixa naglarna
- Kolla på supersize vs. superskinny (och fler serier som Jocke hatar att se på!)
- Sedan tänker jag somna till tv:n (som han inte heller gillar att göra!)

Imorgon blir det jobb i 6 timmar, sedan städa stallet, rida och senare på kvällen; Sex and the city 2 med Maria!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0