Myslördag

Hej!

Lördagen blev lugn. Fika och middag med Maria, sen blev det några äppelcider på det! Väldigt lugn och skön kväll med min kära vän. Jag är väldigt glad för att vi inte gick ut eller liknande, eftersom förra helgens utgång inte var så lyckad!

Idag så ska jag inte göra något mer än laga mat. Och sedan skall jag göra ett till armband var min tanke.. Får se om jag har material så det räcker bara...


Det blev grillat till middag igår, väldigt gott!


Jag satt kvar vid datorn efter att Maria gått hem igår, och upptäckte att min katt tjuvat åt sig hela köttbiten.  Och orkade äta upp hela! Haha!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahah men Charlie!! :) Btw, hur har du gjort den fina bilden med mallorca bilderna? :)

2010-08-01 @ 17:35:21
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0