To-to list

Gissa vad jag ska göra idag?! Jo, såklart fördjupa mig i allt plugg som ligger på mitt skrivbord.. Men jag kan inte påstå att jag tycker att det är jättetråkigt. Men jag hoppas att jag hinner klart tills ikväll, så jag kan träffa min käraste Maria!

TO-DO:
1. Komplettera en fråga på min psykologitenta
2. Läsa boken Farlighetsbedömingar till psykologin
3. Göra tema 2 och 3 i kognitionsvetenskap
4. Läsa klart boken Autism till kursen specialpedagogik

Dags att sätta igång om jag ska hinna klart!



Kommentarer
Postat av: Maria

Hurry hurry, rice and curry! :) Jag måste ändå till stallet och byta däck på bilen innan solen går ner. Så om du inte skulle hinna med det idag så gör det inget. Då tycker jag att vi kan ta o mysa i helgen istället kanske?? :D

2010-04-13 @ 12:01:42
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0