Härlig helg!

Jag har haft en väldigt bra helg. I fredags var jag och Carin och handlade, kikade i Allum, var på biltema och lunchade på Max. Sedan åkte vi hem till mig och drack kaffe. Senare på kvällen så bjöd jag och Joakim in oss själva till Carin och Robert, vi grillade och spelade TP. Alla var grymt dåliga på det, så vi gav varandra GANSKA ledande frågor..

Igår spelade vi match mot -00:orna och vann med 3-1. Lite pinsamt men roligt! 

Sedan åkte jag med Maria till Mekonomen och köpte grejer till hennes bil. 

På kvällen så var Milla & Kim, Tony & Marika, Sofi & Saga, Wille & Nathalie här och grillade och spelade kubb. Det var ganska trångt kan jag erkänna men väldigt kul iallafall! Senare på kvällen så åkte vi ner till Hanna & Miche och drack lite vin. 

En väldigt mysig helg iallafall. 

Nu ska jag sätta igång med mitt plugg som legat på hyllan allt för länge! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0