Fredag

Idag har jag haft litteraturseminarium i skolan. Gick bra och var intressant, jag sa inte så mycket (rättare sagt ingen alls!) men ser mig själv som en observant deltagare.. Haha!

Sedan stannade vi i skolan i 2 timmar och jag hann med en del plugg. Inte så mycket som jag borde egentligen. Men men...Kanske borde sänka min krav? Eller öka farten?

Tog bussen hem och tanken var att fortsätta med plugget men det var så stökigt så det fick bli en städ-eftermiddag! Så nu får jag ägna mig åt plugg imorgon också..Men förhppningsvis blir det en fika men Nina på stan.

Ikväll blir det lugnt, känner inte att jag orkar göra något speciellt, trots det fina vädret, ska slå en pling till min kära Maria bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0