Webbtv

Jag ligger i sängen hemma och har kollart på webbtv i några timmar. Tänkte att jag skulle gå upp nu och äta frukost och sen dra mig hem till Jocke och plugga. Lite enklare att plugga där eftersom jag bara har en bäddsoffa i min stuga, inte så bekvämt!

Imorgon ska jag kolla på min nya lägenhet i Gråbo, dock med lite blandade känslor men det blir nog bra. Jag tar den om jag får den, så får jag fråga pappa om hjälp ifall tapeter och sånt ser förjävlig ut... Det blir faktiskt kul.. Köpa lite nya saker till lägenheten som jag får välja helt själv! Kul!




Kommentarer
Postat av: Carin

GRÅBO! GRÅBO! GRÅBO! Nytt riktnummer och heeeela baletten ;)

2009-09-16 @ 13:52:53
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0