Helgen

Nu sitter jag i min iskalla stuga och ska snart göra mig iordning. Jag ska åka till Allum tänkte jag..Ska köpa jord till mina blommor som håller på att dö + att jag tänkte kolla om jag hittar några fina tygskor.

I helgen har vi vart i Malmö och det var den roligaste helgen på längre! Utgångar, god mat (Pizza, mc donalds, raggmunk och IKEA korv men ändå!) och våran fina vän Sanna såklart! Om en månad så ses vi igen!

Jag hade ju fått en lägenhet i Gråbo som jag ville ha men igår fick jag den lägenheten i Olofstorp som jag velat ha länge! Ska bli så kul...och förhoppningsvis blir det denna månaden! YEEY... Så tyvärr Carin så bli jag inte Gråbobo...


Kommentarer
Postat av: Carin

Det gör inget Lina, jag gillar dig ändå! :)

2009-09-30 @ 11:38:03
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0