Pärldag











Kommentarer
Postat av: sanna

åååh vad fina!!! jag önskar mig ett sådant av dig när du fyller år (ja, jag tillhör den gruppen av männskor som fortfarande vill ha presenter när någon annan fyller år, för att inte bli ledsen)!!! vad önskar du dig???

2009-10-15 @ 22:57:48
Postat av: Lina

Hihi va rolig du är! Haha... Jag vet inte riktigt, men jag vill ha armband! Typ sånna hårda i metall fast man kan öppna dom...haha om du fattar!

2009-10-16 @ 10:19:30
Postat av: sanna

typ som blondinbella va inne på ett tag...de där dyra...typ sådanna? förstår du vilka ja menar? ska de vara smala, normalsmala, mellan eller breda?

2009-10-16 @ 13:02:19
Postat av: Lina

Japp, sådana dyra ;) Men jagf vet att det finns billiga på Raglady och på Åhlens, jag vill ha alla olika modeller, spelar ingen roll. Men du brukar hitta på så bra saker du, så länge du kommer till göteborg så blir jag nöjd!

2009-10-16 @ 17:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0