Valand

Vi var på Jannes 50 års fest i lördags och det var mycket trevligt. Träffade en massa gamla lärare till både mig och mina föräldrar (!). Vi var hos Janne fram tills klockan 00 sen tog vi tåget in till stan. Blev som vanligt riktigt irriterad på västtrafik och hotade med att skicka klagobrev till dom (Vilket jag kommer göra denna gång!).

Vi kom in till stan och skulle gå till Parkan men det var 25 och hälften av oss var under 22 så tyvärr, vi gick till Jameson Pub en bit ner på avenyn och försökta men jag kom inte in eftersom det var 23, dom släppte dock in Adde som är 1 år yngre än mig. Säkert för att jag hade fula ballerina på mig... Men iallafall, hotade igen med att skicka klagobrev till dom också (Vilket jag kommer göra). Haha, jag kommer nog vara portad från hela stan snart...Men det är värt det.

Iallafall så gick vi till Valand där vi alla kom in (gratis också, gött), där vi var resten av kvällen. Väldigt trevligt. Tog spårvagnen hem vid 3 tiden, en lyckad kväll!

Men igår så upplevde jag min värsta dag på fler år. Jag har aldrig mått så dåligt, ändå drack jag mycket vatten hela kvällen. Till och med 20.00 på kvällen igår så snurrade det i skallen....Nu blir det flera vita helger på rad, jag lovar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0