Strömlös

Förlåt för en mycket dålig uppdatering men som de flesta vet har jag inte haft någon ström hemma hos oss sen Göteborgs energi stängde av elen igår. En ganska konstig historia men här är den:

För ca 3 veckor sedan var en kille (uppgav sig att komma ifrån Gbg energi) hos mig och fixade ett avtal (vi betalar ingen el, den ingår i hyran men vi måste ha ett avtal). Eftersom vi "glömde" det så var jag mer än nöjd att han ordnade det för mig så jag slapp ringa. Jag fick ringa runt 100 samtal igår för att se som vad felet då jag tillslut fann det. Gbg enerig hade tydligen inget avtal med oss, hon sa att de inte arbetede på det sättet som han som var hemma hos oss! Konstigt tänkte jag med vi fixade ett i allafall. Jag ringde till Din el (dotter bolaget til Gbg enerig) för att se så att de arbetade så. Men det gjorde inte! Så det är alltså en kille som har tagit våra (Jockes!) uppgifter och använt till något annat! Läskigt va, men nu har vi iallafall el igen....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0