Spagetti för en skolklass

Nu har Carin precis åka hem. Vi har pluggat hela dagen dock med lite för många onödiga avbrott men vi har fått gjort mycket. Vi är ett bra team! Vi lagade spagetti och köttfärsås (vegetariskt till Carin) men det blev extremt mycket. 7 portioner blev det och dessutom 2 vegetariska, så Carin fick med en matlåda hem. Men det var gott iallafall, eller vad säger du Carin?

Ikväll blir det antingen hemmamys med Maria framför tv:n eller ett svettigt spinning pass på Life. Vet inte riktigt vad jag sak välja, skulle vara skönt att röra på sig efter att ha suttit hela dagen framför en dator men ändå mysigt att träffa Maria.

Nu tänkte jag göra lite planering inför sommaren och hösten. Måste se över vilka kurser som väntar, eventuella jobb och se vilka stipendium jag kan söka. Det blir spännande, älskar att planera!





Kommentarer
Postat av: Carin

Ja, det var gott! SPeciellt för en som aldrig lagat vegetariskt förr. Du får helt klart ett starkt Godkänt! :D den ska jag äta som lunch imorgon!

2009-05-19 @ 17:18:10
URL: http://fortrollamig.blogg.se/
Postat av: sannabanan

varför har du lagt upp en bild på en spya?

2009-05-19 @ 23:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0