Tröttheten tar över

Nu har Maria och Sanna precis gått hem, vi har ätit flygande jakob idag och det blev så gott (som vanligt i och för sig). Jag jag är så trött idag, inte för att de har vart här men för att jag var uppe så sent igår och haft en jobbig vecka (en så länge..) Men nu ska jag äntligen sova!

Imorgon ska jag avar hemma hela förmiddagen och plugga "ikapp" det som jag ligger efter med, vilket i nuläget är ganska mycket... Såg nyss att jag fick 1 poäng under G gränsen på psykologin men hoppas på att de kan vara lite snälla..Hoppas, annars är omtentan 19 april och den 18 april ska jag ut med jobbet! Så den lär jag ju inte bli godkänd på heller, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0