Sista dagen...

..som jag har ansvar för alla djur och allt vad de är! Gillar djur alltså men ibland är dom bara för mycket... Om i timma ska jag åka hem till mig igen och påbörja min storstädning av lägenheten, blir dock ganska svårt eftersom jag "råkade" göra sönder dammsugarpåsen....ÅH!

Igår var Sanna hemma hos mig och det var jättemysigt... Sanna påpekade hur man uttalar hejdå. Har inte riktigt förstått än men som hon förklarade finns det dom som slappnar av i tungan(!) när de säger hej...då.. Haha det gillar inte Sanna iallafall, så nu vet jag precis vad jag ska säga varje gång vi lägger på luren....


Hej dååååå




Kommentarer
Postat av: Sanna

hej dåå

2009-03-08 @ 15:02:12
URL: http://sannamariabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0