Ordning och reda

Jag älskar att ha ordning. Att inte mötas av en stor mega diskhög från förra veckan, att inte slubbla på saker precis när man kommer innanför dörren, att ha en bäddad säng, att ha en städad garderob och att ha packat mina saker dagen innan skolan..Sånna här saker gör att man kan koncentera sig på det viktiga istället som i mitt fall just nu är lägga mig i badet och plugga på mitt gestaltande föräldramöte som vi ska hålla imorgon...Börjar bli lite nervös men Sanna gav mig idèn att låtsas att alla är nakna..som om man inte skrattar ihjäl sig då istället!

Hade förresten tenta idag... Gick förvånadsvärt bra! Med lite hjälp av Sanna :P, tack! Men det är inte ett G men en god väg iallafall...Men innerst inne hoppas jag på ett G... Hade vart ballt om man klarade det utan att plugga, utvecklingspsykologi och allt, det är ju så roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0