Ny dag

Jag är redan uppe och har nyss ätit frukost. Gick upp när Jocke gick till jobbet idag eftersom jag försov mig igår får det inte hända idag igen. Jag hatar att försova mig, man blir så stressad på morgonen och glömmer en massa saker och senare på dagen är man sur och grinig. Det gillar vi inte. Men idag ska jag ta det lugnt på morgonen, göra kaffe till skolan och välja kläder i lugn och ro. Skönt...

To do:
-Ringa min hyresvärd och ge honom en lista på saker som han ska fixa i lägenheten 
-Skolan 9.00-15.00
-Jobba 15.30-23.00
-Utgång (kanske) 23.00-...

Igår fick jag mitt körkortstillstånd hemskickat (hade tappat bort det, som med allt annat) så nu ska jag köra och ha körkort i sommar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0