Ett mirakel..

..är just vad husmanskost är. Jag har just ätit egna köttbullar, potatis, sås och kokta morötter. Det är sååå gott. Nu ska jag aktivera mitt konto på vetenskapskursen, plugg och leta efter mitt nya schema till lärarprogrammet..

En sak som jag har tänkt på som jag blir otroligt irriterad på är då vuxna människor inte skriver stora bokstäver på sitt namn eller i början av en mening.. Det är så irriterande! Tänk på det så får ni se...Jätte jobbigt! Haha!


Dessa kanske skulle vara en hjälp?!


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag skriver inte med stora bokstäver när jag kommenterar blogginlägg, skriver på facebook eller på msn...betyder det att du blir irriterad på mig då? eller du kanske inte räknar mig som vuxen? :P

2009-03-17 @ 14:08:41
Postat av: Lina

Nej det gör jag inte..

2009-03-17 @ 14:44:38
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0