Plugg, träning och jobb

Idag har jag varit i stan med Carin och hon har köpt en bok till mig som vi måste ha läst tills imon! Tack Carin!

Efter vi hade köpt en bok och druckit en kaffe så gick jag till Life och för och träna, jag ville göra ett spining pass men det var fullbokat! Så jag gymmade i 45 minuer, själv...! Men det var riktigt skönt att träna ensam med fjortismusik i öronen... Haha...

Nu sitter jag och läser den boken som vi var och köpte idag, jag har läst 40 sidor och har 10 minuter på mig att läsa klart hela (den är typ 200 sidor)... Så sitter jag här och bloggar, vilket prioritering?! Hmm..




Iallafall så ska jag snart byta om och åka till jobbet för att ha tjejkväll... Mysigt!
Bloggar senare från jobbet...

/Lina

Kommentarer
Postat av: Sanna

ååh..är det en bit morotskaka jag ser? mmm...det vattnas i munnen på mig :P

2009-01-23 @ 13:39:29
URL: http://sannamariabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0