Pinsamheter i tvättstugan

Haha, var just i tvätt stugan och träffade en gubbe som också skulle tvätta.

Han sa: Good morning!
Jag: Ehh, hej.
Han: är du svenska?
Jag: Jaa...
Han: Och du bor här, i Hjällbo?!
Jag: Haha, jaa...
Han: Studerar du?
Jag: Ja...
Han: Jaha då förstår jag!

Jag fattade inte riktigt va han menade och såklart var det roligare då än det är nu...Eller hur är det så Sanna?!

Sen frågade han:
Han: Har du 2:a eller 3:a?
Jag: Nej,jag har 1:an...
Han: Men det finns inte...
Jag: Jo, svarade jag och pekade på min tvättstuga...

Våra tvättstugor har nämlige numrerna 1,2 och 3... Pinsamt värre. Han måste tro att jag är en riktigt du svensk...Haha


/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0