Mys tisdag

Igår var Sanna här hela dagen, så vi bakade och pysslade med allt möjligt hela dagen! Det var mysigt..Vi gick till affären 2 gånger eftersom jag glömde socker (som jag sedan kom på att jag hade)! Haha, jag tror Sanna suckade inombords när jag berättade att jag glömde en massa mer saker, eller hur?

Iallafall bakade vi bröd, morotskaka och raggmunkar. Det blev så bra och goda saker så jag är så stolt över oss!

Senare kom Maria (lyckans ost som bara kan komma och äta! =P haha) och vi mös i soffan och åt..hmm OSTBÅGAR!!!! Det var jätte mysig att ha en tisdagskväll eftersom vi inte har träffats på ett tag, vi måste jobba på det tjejer!


          


                                                         




Till råga på allt annat som man ska göra har Charlie fått massa tovor så idag var jag tvungen att klippa bort massa mer päls...Här är HÄLFTEN av allt jag klippte...




/Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste vi verkligen göra töser! Träffas oftare !!! =)

2009-01-23 @ 14:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0