Fredagkväll

Jobbar idag, som nästan alla andra fredagar på året. Men skönt med lite extra pengar! Speciellt när man köpt böcker för typ 2500 denna månaden...jätte kul att vara fattig redan i början av månaden, NOT!

Ska jobba nu till 23.00 men får se om det blir en utgång med Sanna denna fredag igen, hade grymt roligt förra fredagen, eller vad säger du Sanna?

Imorgom kommer jag nog inte blogg nåt eftersom jag och älskling har 6 års dag! svårt att fatta faktiskt... få se hur mysigt vi kommer ha det eftersom jag går runt och surar hela dagarna över Jockes j*vla hund han köpt! Usch, blir irreterad bara jag tänker på det! Jaja, men måste väl kunna hålla masken 1 kväll iallafall... Får nog ta och äta lycko piller eller dricka lite drinkar så jag blir på bra humör innan bion och resturangen!  Haha, nej så illa är det inte...

      
Bamboo och biopalatset (Wallander) imorgon!





/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0