Forts. revonering

Igår kunde jag inte sova efter jobbet, så jag satte igång och måla i min garderob! Bilder kommer vill jag lova... Jag skulle bara måla en vägg men det slutade med att jag målade hela garderoben! Det blev väldigt bra, men ska måla ett till lager idag..eller imon! Haha...men det ska bli så skönt att ha en fräch garderob till mina kläder...

Är på jobbet nu och har 2 timmar kvar..:Men är inte så trött idag som jag var igår, trots att jag passade Jockes hund inatt som spydde, baja och kissa typ 200 gånger i lägenheten.. såg ut som en svinstia!

Jag har precis mejlat en som är ansvarig för forskarutbildningen på Göteborgs universitet och frågat lite saker som jag ville ha svar på. Vill verkligen fortsätta sen, som doktorand. Tänker verkligen inte "leka drama och ha musik" resten av livet...Du förstår va jag menar Carin! =) Men vi får se om jag kommer in, har precis börjat med min ansökan men vet inte riktigt vad jag vill fokusera på...Hmm det får vi se!


/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0