Första skoldagen

Idag har jag varit i skolan och haft introduktion på kursen som jag tyckte verkade tråkig. Det stod liksom på schemat att vi skulle ha; drama, musik, poesi, gestalta föräldramöte OCH gestalta en bokstav på praktiken! Ni somkänner mig väl vet att just dessa saker är inte mina favvo "ämnen" så jag suddade lite i mitt schema och så blev det plötsligt bättre... Jag skulle helst sitta ensam, instängd i ett rum och mala böcker och tena av kurserna men det tycker visst ingen annan är kul...(konstigt)

Men iallafall verkade det ganska kul och jag är laddad till 100% på kursen, jag ska hitta min PluggLina igen!

Nu sitter jag och försöker komma igång med allt som har med skola och jobb att göra, vilekt är ganska mycket, då jag som vanligt tagit mig vatten över huvudet och läser en extra kurs. Dessutom är den enda litteraturen vi behöver på 350 engelska sidor och kostar 850 kronor... Hmm Fattig månad...IGEN!





/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0