Temakvällar?

Sitter vid datorn och har kollat runt lite på nätet...har ingen lust att lägga mig, eftersom jag är själv hemma. jocke sover hos sin mamma idag för han har punktering på bilen så han åker med sin "låtsas" pappa till jobbet imorgon (Idag...). Tycker inte om att sova själv alltså, efter 6 år känns det lite läskigt...Menmen...

Sanna har varit här ikväll och hållt mig sällskap. Vi har lagat god kycklinggryta med väldigt starka vitlöksbröd till, ätit glass och maränger, och mängder av chips... Vi bara äter när vi träffas men äta bör man annars dör man! Vi skulle kolla på Bolt men vi tittade på tv:n istället. Vi planerade även mängder av temakvällar som vi ska ha, bl.a: Konstnärskväll (basker, stora skjortor, långa penslar, staflier, baguetter och endast franska hela kvällen) mm. Haha kommer bli en intressant kväll... återså att se!

Ska ju ha tjejmiddag snart igen...När vår lägenhet är renoverad! Tänkte att jag skulle börja fila på menyn och inbjudan jag ska fixa! Kommer bli sååå kul, nåt tema blir det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0