Talang 2009

Igår på alla hjärtans dag var jag på uttagningen för talang 2009, jag sökte eftersom jag har en förmåga att räkna till 10 VÄLDIGT fort...! Skoja bara, men vi skämtade om det igår, vad jag och Ida har för talang och kom fram till att vi inte har någon, iallafall inte synlig talang! Haha..Det gick väl sådär för Ramus och Jonathan men det var en upplevelse att vara på en tv-inspelning iallafall. Vi fick skratta, bua, klappa händerna och se förvånade ut;  på kommando! Haha, såg säkert jätte äkta ut...NOT!

Jag gillar iallafall Tobbe trollkarl som är den nya programledaren. Vi fick ju sitta pch lyssna på när han repeterade och skulle presentera programmet och han var så rolig!

- "Om ni undrar varför jag pratar med mig själv är det inte för att jag är konstig utan för att jag har en tjej i örat"
(Sa han när han pratade om sin "öronsnäcka")

- "Jag har en hamster i min mun" (Var en kommentar som jag inte riktigt förstod men roligt var det iallafall!)

-"Hej, hej, snygg klänning" (Sa han till en tjej i publiken med väldigt ful klänning, när han gick förbi samtidigt som han vände sig om till alla andra och himlade med ögonen...)




Talang 2009


Röda mattan (Haha!)



Juryn (Johan Ingen-aning-vem-det-var, Charlotte Perelli och Bert Karlsson)


Rasmus och Jonathan (Freestylerz)


Kommentarer
Postat av: Sanna

men lina, du kan juh göra ugglan. det är inte många som kan det. och du kan springa lätt framåtlutande så att det ser ut som om du springer jättesnabbt när det i själva verket går jättesakta...

2009-02-15 @ 21:53:55
URL: http://sannamariabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0