Sista dagen

Nu är jag på jobbet (ganska ofta som jag börjar mina inlägg så!) och har gjort min sista VFU dag idag. Konstigt nog är det alltid sista dagen som är roligast, man är inte alls trött och man skulle faktiskt kunna tänka sig att stanna en vecka till . Men när jag funderar på hur det skulle kännas om jag åkte dit nästa vecka skulle jag dö av ångest... Trivs jätte bra men jag är så trött på att åka direkt till jobbet varje dag!

Imorgon är det tjejmiddag! Läääängtar.. mysigt det kommer att bli! Jocke är hemma nu och hänger upp gardinstänger, hyllor tavlor och så hade han vart på IKEA och köpt doftljus till mig... Snällt va?

Nu ska jag jobba...dricka lite kaffe och kanske träna innebandy!

Kommentarer
Postat av: Sanna

sicken man!

2009-02-27 @ 18:52:59
URL: http://sannamariabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0