God morgon

Vaknade nyss, sitter och äter frukost... Älskar frukost... Idag ska jag plugga (eftersom jag inte gjorde det igår!)... Ska bli skönt att bli färdig med lite grejer som jag kommit efter med... Sen ska jag jobba vid två. Kommer jobba mycket denna veckan 4 kvällar (32 timmar) samma som förra veckan... Men det blir skönt med lite extra pengar!

Imorgon trodde jag att jag skulle till skolan men det ska jag inte! Eftersom vi har en drama lektion så kommer jag att vara hemma och plugga, träna och äta sushi med Sanna istället...I like! Haha, men ärligt talat jag HATAR drama och MUSIK... Fattar inte riktigt vitsen med någon av dem...Hmm?



/Lina

Kommentarer
Postat av: Carin

Din skobbare, skall jag, menar du, sitta där ensam och se ut som en mupp? Buhu :( :)

2009-02-02 @ 10:30:56
URL: http://fortrollamig.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, a det ska du! ahaha...pusss

2009-02-02 @ 10:52:30
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0