6 år och 1 dag

Denna helg har varit lugn.. I fredags jobbade jag sent sen kom Sanna hem till mig och vi spelade Wii och drack lite vin! Jätte mysigt...

På lördagen tränade jag och lite sånt och sen var jag och Jocke på Bamboo och på bio. En jätte mysig kväll blev det.. Tänk va fort det har gått, 6 års som vi vinglade runt i Olofstorp med alla våra andra fjortiskompisar! =) Men det var väldigt roligt iallafall....

Är nu inne på vårat 7:e år och det känns väldigt bra, trots att vi kan på våra utbrott på varandra! Haha, men det är väl så det ska vara...

Idag har jag bara varit hemma och städat, jag mår så himla mycket bättre när det är rent...Mumma.. Jag lagade tacos till mig, Jocke och Dan som vart här precis, det blev väldigt gott! Efter de hade åkt igen, fortsatte jag måla i min garderob som nu är vit målad...nu fattas bara "schakrutorna" som Jocke ville att vi skulle ha... Lätt för han att säga när det är jag som får måla... Funderar om jag skulle gå till en måleriaffär och fråga efter sån schakfärg nissarna använder på kalle anka på julafton. Undra om det finnas?! Haha...


Denna ser ju ut att funka...



Sitter vid datorn nu och tänkte plugga lite om jag kan koncentrera mig vill säga!


/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0