Forever21 eller Nelly

Jag beställde ju en ny klänning för ett tag sen, den blå från Nelly.se, jätte fin, verkligen. Men dragkedjan är väldigt trög! Så jag har tagit mod till mig och ska skicka tillbaka den, kommer ni ihåg:

Nice Dress


Nu är det ju så att jag behöver en ny tills våran tripp till Åby om två veckor men jag hittar ingen som jag vill ha... Eller jag hittade en på Forever 21.se (den med nitar på) men jag vet inte hur mycket det blir med frakt och sånt, brukar vara ganska dyrt...Gillar även två klänningar från Nelly.se:


  Two Tone Dress   Tube Bow Dress

Jag är lite på de två sista klänningarna, men jag tror jag bestället den svarta och passar den inte så skickar jag tillbaka den med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0