Dittkörkort.se

Nu har vi bokat körkort... Äntligen! Vecka 32-33 åker jag och Carin fram och tillbaka till Kungälv och klarar vårat körkort! Elelr hur?! Gud va skönt att ha det avklarat i höst...

Nu är jag på jobbet och ska snart ta bussen hem. Imorgon var tanken att jag skulle plugga på förmiddagen innan skolan (börjar 11.30) men Carin föreslog en frukost vid 10.00 istället på det franska cafeèt vid skolan. Jag gillade den ideen mycket bättre... En tråkig avslutning på veckan blir en Power Point redovisning om matematik! Men en frukost livar upp dagen






Kommentarer
Postat av: Carin

Lina, vi kommer fixa detta! Lätt som en plätt :D

2009-04-02 @ 22:09:59
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0