J*vla CSN

Jag hatar verkligen CSN!
Det har ju blivit fel på min ansökan för 2:a gången denna termin, och det är 1 sak jag ska ändra, men nej, då måste man skicka in en helt ny ansökan, även om de bara kan klicka på en knapp där på deras kontor. Nu kommer det ta typ 6 dagar (minst) innan jag får mina pengar. Kul! Med tanke på att jag ska ha minst 2500 till Bulgarien och ge mamma 2000 kronor för "hyran"  och hö till hästarna.... Usch CSN vet verkligen hur de ska göra för att föstöra ens dag. Till råga på allt är de otrevliga också, jag tror aldrig jag har ringt dit och blivit bemött på ett vänligt sätt! När man söker jobb på CSN står det antagligen i ansökan; Du ska vara grinig, elak och helst inte kunna räkna! Ärligt talat, byt ut CSN mot nåt annat... Fyyyy!






*Lina


Kommentarer
Postat av: Sanna

akta så du inte spricker! ;)

2008-09-08 @ 21:28:36
URL: http://sannamariabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0