The perfect trio

Jag har världens bästa, roligaste,knasigaste och vimmsiga vänner. Tänk vad avis alla är på mig som har 2 bästa kompisar, när de flesta bara har 1! Det är ju inte klokt egentligen. På mellanstadiet fick man visst nöja sig med 1 bästis men nu, har man ju 2! Bra va? Och det bästa av allt, är att vi alltid kommer bra överens, eller vad säger ni? Dom 2 mest omtänksamma tjejerna på jorden, som förstår att jag har mycket att göra ofta (ALLTID!), men ändå frågar dom ALLTID om jag vill hitta på saker, fast de ofta få ett nej. Tack för det, tjejor!

Som vi brukar säga; I like you a lot!



Mina 2 vimmsiga bästisar, walking the dog....








*Lina

Kommentarer
Postat av: Sanna

ååh...jag blir rörd!!!! jag håller verkligen med..bättre kompisar kan man inte ha!!! :D

2008-09-08 @ 18:10:56
URL: http://sannamariabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0