Park Lane

I fredag åkte vi till stan, jag och Maria och skulle möta Sarah och dom...Det gjorde vi men vi gick vidare snabbt till Park LAne och mötte Sanna som hade vart på date! Haha.. Det var as kul på Park Lane och jag har massa roliga bilder, men ingen USB sladd så jag lägger in dom senare....haha, vi va på en pub i Centralen och MAria sprang runt med sin "drink" i en Coca Cola flaska, sen ryckte vakten upp dörren till toan och sa;
- Va har du i flaskan?
-Mmm, Sprit! Svarar Maria, ärlig som hon är.
- Är det så smart o ha på en krog? säger vakten.
- Nä, säger Maria och ger ifrån sig flaskan..

Haha shit va jag skrattade efter det!
Grymt rolig kväll iallafall...

Slutade med att jag mötte upp Kim vid halv 4 och vi kunde inte komma hem på något sätt så vi gick och åt och sen satt vi och väntade på bussen i 2 timmar på Centralen. Sen hoppade Jocke på bussen i Hjällbo, så vi var väl hemma vid 6.15... Dum som jag är skulle jag ju jobba dagen efter...hmm ingen bra kombination ska ni veta!





*Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0