Fredag

Nu är jag hemma från min skola och mitt seminarium jag har haft. Det gick bra och vi delades in i s.k. verksamhetsgrupper (basgrupper). Jag kom inte med Carin, vilket var tråkigt men men så är det. Nu sitter jag hemma i sannas (?) fårtölj och bloggar, ska gå till jobbet och träna om 30 minuter....Sen jobbar jag till 23.00...Hoppas inte Sanna och Maria hittar på nåt kul utan mig idag! Haha! Kom och hälsa på mig istället!!!!!
Jocke går på jouren idag och jobbar till 07.00 imorgon så jag får sova ensam inatt...Men det kan ju vara mysigt och ha stugan för sig själv ett tag!

Tänkte faktiskt att jag skulle beställa nya tygskor idag, för att göra mig lite glad eftersom mina vit är typ bruna... Jag tror att jag köper svarta tygskor denna gång, eller vad vet jag? Haha...


*Lina

Kommentarer
Postat av: Sanna

fårtölj? har jag en sådan? haha. jag och maria ska kolla på old school idag. sen kanske vi ska kolla på monster, så du kan juh komma till oss efter jobbet så ser vi den tillsammans? ska du köpa nya tygskor? niiice...ja råkade hälla en flaska gult rengöringsmedel på mina idag :( puuuss

2008-09-05 @ 16:43:29
URL: http://sannamariabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0