Oteknisk?

Sitter i personalrummet  på min VFU och skriver mig såkallade själv värdering. Ska bli bedömd idag av min VFU-någonting... Gahh!

Trodde att färgen i skrivaren var slut så jag tryckte på alla knappar och har haft panik i 45 minuter för att det inte går och skriva ut! Gick och frågade kökspersonalen hur jag skulle göra och hon sa:

- Jasså, du menar kopiatorn och pekade på maskinen som jag tryckt på.
- Nej, skrivaren svara jag.
- Men, lilla gumman det är ingen skrivare, det är våran kopiator! I det andra rummet står skrivaren....!

Röd som en tomat sitter jag här nu och skrivet ut min självvärdering...Tänk, jag har tilloch med använt kopiatorn... Haha.
Jag ska bli lärare...Hmm in my ass säger jag bara!





/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0