H&M och Polen

Jag har nyss beställt två toppar (marinblå och vit) från H&M och en T-shirt till jocke. Han ringde nyss och sa att han hade köpt en jagcka för 2800. Jag tyckte såklart att det var mycket pengar men fick som svar: - Men den skulle kostat mellan 5000-10.000 kronor! Mmm, men jag hade nog inte köpt en sån iallafall! Haha hoppas den är fin isånnafall.


Sitter på jobbet nu och ska jobba till 22.00 och har jobbat sen 8.30... Fyy va trött jag är, men imon åker vi till POLEN! Wiiee, va kul det kommer bli...och så himla mysigt!

Längtar längtar...När jag kommer tillbaka är jag 21 år istället för 20...Så tekniskt sett så har jag ju aldrig fyllt 21 i Sverige så man kan ju fortfarande kalla sig själv för 20-åring! =) Åldersnojja?!





/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0