Hellre äter jag hundbajs, än går upp tidigt!

Usch jag HATAR att gå upp tidigt! Jag vet, jag har tjötat hela veckan om dessa tidiga morgonar men jag hatar dom... Jag vill bara dö när klockan ringer på morgonen...Dessutom hade jag vart duktigt och lagt fram vad jag skulle ha på mig men mina strumpbyxor gick sönder, hittade ett par nya men de gick också sönder, vilket resulterade i att jag fick ta på mig ett par blöta jeans!

Är på jobbet nu och har 2 kära vänner som tjötar hål i huvudet på mig att jag ska med ut idag, men tjejer; jag orkar inte, har typ 150 kronor och har ingen partylust alls!

Nu tänker Sanna och Maria såhär:
-Men det blir roligare när du har förfestat, och oroa dig inte för pengar det har Maria!

HAr jag rätt?!

Haha..





/Lina

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha...du känner oss för väl

2008-10-12 @ 18:06:10
URL: http://sannamariabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0