Min födelsedag...

Nu har vo vart i Polen och det var jäääätte mysigt! Roligt hade vi också...haha! Hade dock bokat fel så vi va i 1,5 timma i Polen. Inte vidare kul men som vanligt (efter party kvällar) var jag ganska bakfull så jag var rätt nöjd med att vara ombord och äta goood frukost....Vi åt medelhavsbuffe på båten dagen innan vi kom till Polen och så fick man ju dricka så mycket vin man ville...NON STOP! JAg fick en Lacoste parfym av Jocke som luktar väldigt gott...Haha, mumma säger jag bara...

Dagen efter jag kom hem så fick jag pakt av familjen: En klänning från Gina Tricot, örhängen, armband och en våffeltång (bytte den till en vågtång) som jag inte har testan ännu....Får se hur jag ser ut i vågigt hår...Gissar på att jag kommer se ut som Monica i Vänner när hon åker utomlands....HAHA =)

Jag har inte haft något "släkt" Kalas än men det kommer, däremot var jag hemma hos Maria och Sanna igår (nej, dom bor inte ihop, bara typ!) och hade förberett mig på en ostbåge kväll, men då, när man minst anar det så kommer MAria in med en bricka med 3 muffinsar, varav en med nummer 21 (önskade att hon hade tagit 20..Hihi) och tre skålar som vi skulle ha ostbågar i och dessutom sjöng dom, iallafall en snutt...Haha så söt dom kan vara! Sen fick kjag ett paket och gissa va det va? Ett Thomas Sabo armband, ni vet det där som Jocke inte ville ge mig för han tyckte det var för fult! Haha, coh dessutom en "cocktail"-berlock på! Åhhh, va jag har längtat efter det armbandet.... Älskar er 2...Och armbandet såklart! Haha...

Sitter hemma nu i sutgan med datan i knät och pluggar...Läser en extra kurs nu som faktiskt är ganska svår...Får se om jag klarar den...


/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0