Tenta bajs

Usch jag sitter fortfarande i min stuga och pluggar...Har 3 timmar max på mig innan jag måste vara färdig....Har skrivit halva nu och ska skriva ett tag till... Blir lätt att man sitter vid datorn och gör en massa annat dumt istället. Så som att kolla på nya möbler till våran nya lägenhet, längtar så!

Denna veckan har jag VFU som jag alltid har ångest för, vet ej varför eftersom jag trivs jättebra där jag är. Men på nåt sätt gillar jag hellre att sitta i skolbänker och intressanta böcker...Denna gång har vi som uppgift att göra ett minitema och vi har valt att vi ska försöka få barnen att bli medvetna hur man sammarbetar, för att lyckas med det så ska vi avända oss av pepparkakshus som metod! Haha...jag tänker bara på de pepparkaks hus som jag och Sanna gjorde förra året... Inte bra! Haha...eller Sannas blev i och för sig snyggt!

                                              Så här kanske det kommer se ut? NOT.... Inte med mig som hjälp!


Jag har köpt klart nästan alla min julklappar och är helt nöjd. Massa fina saker har jag köpt till Jocke men säger inget förren efter jul...



/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0