Sjuuuk

Sitter hemma och har just hängt upp massa tvätt från 3 veckor tillbaka ungefär,gillar inte att tvätta...Dessutom är jag sjuk, levmega förkyld igår och låg hemma med feber...Usch..Jag som skulle börja spela innebandy imon...

Idag skulle jag egentligen till Carin och laga middag men det blir nog inget med det, tror jag, beror på hur jag känner mig senare...

Imon fyller min mormor 65 år och det ska vi fira hemma hos henne...Kommer säkert möta en massa släktingar som jag aldrig träffat som jag gjorde när Tage (mormors bror) fyllde 70 år. INgen visst vem jag var men alla visste vilka Rasmus och Ida var...De trodde att jag var mammas syster! Hallå...visst jag är gammal men SÅ gammal! Haha....

Tänkte bädda ner mig i sängen nu och titta på en film...Myys...
Bloggar sen igen!


/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0