Katoj

Nu sitter jag i skolan och pluggar, börjar bli färdiga för att gå på "jullov". Jag jobbar ju som vanligt men det kommer nog li ganska lugnt iallafall... Om en stund ska jag (själv, hör och häpna!) gå och äta sushi som en skönt avslutning på veckan..! Haha...Men såklar ska jag jobba kväll, som vanligt.


                                                   

Idag ska vi flytta,eller jag kommer inte kunna hjälpa till eftersom jag har 100 andra saker att göra... Men imon ska jag vara hemma i våran nya lägenhet och packa upp! Myyyys!

För ni som undrar vad orden Katoj betyder. Det betyder alltså= En kille som gjort om sig till tjej i Thailand. Jag kanske inte ska kalla mina kollegor för katojer så alla andra hör! Haha...oppsi!



/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0