Tidig morgon

Nu sitter jag vid datan och har nyss ätit frukost. Jag gick upp 06.33 idag för jocke gick till jobbet och jag har ingen mobil som funkar att ställa klockan på så eftersom jag ska vara på jobbet 08.20 så var det bäst att jag inte somnade om...
Efter jobbet (slutar17.00) ska jag rensa min garderob och sortera alla mina kläder, skor och väskor...Suck! Sen ska jag ställa de kläder jag nästan aldrig använder hemma hos mormor eftersom jag inte vill slänga dem! 2 dagar kvar i min älskade lägenhet...=(

Maria och Sanna var på bio igår och såg istället Donkey Punch, som jag också ska se nån ledig dag! Nu måste jag göra ordning mig så jag hinner till jobbet...


*Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0