Sömnlöshet

Usch jag kan verligen inte sova. Jocke ligger och snarkar och jag sitter vid datan...! Jag tänkte att jag skulle sätta mig och plugga lite på min examination som jag har denna veckan...

Hittade en jättefin kjol på H&M nyss och precis när jag skulle tycka på KÖP så var den slutsåld...Typiskt. Sen hittade jag en annan kjol som jag gillade (älskade) men den är också slut och kommer igen vecka 45...=(


   Grå kjol från H&M 198:-
lev. Vecka 45...=(

Sanna och Maria har haft myskväll hos Sanna och jag kunde inte komma sajag förjag skulle plugga... Har jag pluggat? Nej, det klart jag inte har...Jag har ägnat min tid åt massa strunt istället....Typiskt mig men nu SKA jag plugga, lite iallafall.

*Lina                                                                                                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0