Fredag kväll

Hej bloggen!
Sitter på jobbet som vanligt när jag bloggar... OCh jobbar som vanligt kväll, en fredag Wooohooo...LIVING THE DREAM! Mendans Sanna och Maria är på NRJ in the park...Jättekul! Eller inte....
Men annars är det lugnt på jobbet, och jag har såklart haft tid över och beställd lite kläder från H&M.

                       


Dessa fina kläder hamnar inom kort i min brevlåda!

Jag måste ju belöna mig eftersom jag fick ett VG på min sommarkurs! Är mega stolt, trodde inte jag skulle klara det ens...  Måste ju plugga till lärare nu så jag kan HJÄLPA MIN KÄRA VÄN SANNA MED SITT PLUGG, skärp dig Sanna!!!!!!
Haha!

Nu ska jag äta popcorn i soffan, jobbigt jobb va?

*Lina


Kommentarer
Postat av: Sanna

ååh hjälp mig :P

2008-08-22 @ 22:54:29
URL: http://sannamariabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0